McDonald's sa vracia k dolárovému menu

Známy Fastfood gigant v novom roku ponúkne v Spojených štátoch menu s položkami za jeden, dva a tri doláre. Reaguje tak na cenovú vojnu konkurenčných reťazcov. Informuje o tom reťazec.

McDonald's sa od 4.januára vracia k politike, ktorú opustil v roku 2013, kedy ponúkal tzv. „dolárové menu“. Majitelia franšíz sa vtedy sťažovali, že takýto predaj cheeseburgerov za jeden dolár ohrozuje ich zisky.

Aktuálna cenová vojna zo strany konkurenčných značiek však má za následok, že sa reťazec opäť vracia k rovnakej politike. Ako informuje agentúra Reuters, podľa Boba Goldina z americkej poradenskej spoločnosti Pentallect ide o rizikovú stratégiu.  McDonalds si však stojí za svojím rozhodnutím.

mcdonalds-dollar-menu-666x333.jpg

V novom menu ponúkne zákazníkom nealkoholické nápoje ľubovoľného objemu a cheeseburgery za dolár, malé kávové nápoje McCafé za dva doláre a Happy Meal menu alebo trojité cheeseburgery za tri doláre.

Napríklad konkurenčný reťazec rýchleho občerstvenia Taco Bell má v ponuke približne 20 jednodolárových položiek.

Goldin upozorňuje, že tento krok vzhľadom na zvyšujúce sa výdavky na potraviny a pracovnú silu môže z trhu vytlačiť časť majiteľov franšíz, ktorí tento rast nákladov ponesú.

Čítajte viac TU.